Pàgines

dimecres, 15 de juliol del 2009

Literatura

Primer per superstició i després per les altres opos, tot just ara començo a llegir sobre el tema.


El primer llibre que he agafat de la Biblioteca ha estat:
Què puc menjar si estic embarassada?

Està bé, però no és cap cosa de l'altre món. Dóna consells sobre el tema però també inclou bastanta palla. El resum és de sentit comú: hem de menjar sa i sense passar-nos. I beure molta aigua. També adjunta uns exercicis per prenyadetes (que em van fer adonar que havia d'anar a la piscina urgentment, estic rovellada!) i d'altres consells casolans (alguns una mica fora de context, com ara la recepta per fer sabó amb oli reciclat).


A veure si m'empollo sobre el tema. Però per molt que llegeixis crec que després de parir-lo ens mirarem amb el meu home i ens direm: "I ara què hem de fer amb això?"