Pàgines

divendres, 22 de gener del 2010

Frases estàndard

Quan estava embarassada, i sobretot a la recta final, persona que em trobava persona que a acomiadar-se em deia: "Que sigui una hora curta!". No fallava. Després d'haver viscut l'estona dolenta de les contraccions en el moment del part ho entenc que tothom et desitgi això. Però per encoratjar més realísticament a l'embarassada podrien dir: "Concentra't en les respiracions!" perquè això va ser realment el què em va ajudar...

Més tard, els primers dies que vaig sortir amb el nen (i només feia que aturar-me per ensenyar-lo) a l'acabar la conversa tothom em deia "Salut per veure'l créixer". El primer cop em va sobtar perquè no tinc pas cap intenció de dinyar-la fins d'aquí una bona pila d'anys! Després ja em vaig acostumar. No m'havia pas fixat que existien aquesta espècie de frases estàndard.
Em pregunto quantes més en descobriré al llarg dels anys...

1 comentari:

onavis ha dit...

Hola Montse, em dic onavis i he estat llegint el teu blog. Jo també tinc un blog on explico la meva experiència amb la maternitat i m'agradaria crear vinvles entre nosaltres. El meu blog és http://aprenentasermare.blogspot.com/
i l'he començat fa molt poc.
Estic buscant d'altres blogs sobre mares catalanes, si en saps més i et va bé, fes-m'ho saber!
Una abaraçada per tu i el teu fill.