Pàgines

dijous, 3 de febrer del 2011

Operació germanet@

Com que faré 34 anys i això juga molt en contra, hem començat l'operació germanet@.

Després de la quarentena, quan la llevadora o el ginecòleg deien que prenguéssim precaucions jo sempre pensava "Ojalà m'hi quedés!". Però ja ha passat gairebé 1 any i res de res: no hi ha hagut miracle.
Per això el dia 3 de gener vem tornar a veure al Dr. Sau ra de Fecu nmed i ens va explicar el què havíem de fer per anar preparant "el forn".

Vem comprar les drogues (uns 200 euros, no entra res per la SS per ser clínica privada) i vaig fer una ullada als prospecte no-sé-perquè (la tira d'efectes secundaris!).

De moment només m'he hagut de prendre unes antibabies (Dona bel) i demà cap a Grano llers, on amb la 12ena pastilla em punxaran Deca peptyl mensual. I ja ens diran.

Per aquestes mateixes dates fa 2 anys ens van fabricar uns quants embrions.
El més bufó me'l van implantar i en va sortir el meu fill. Esperem que algun dels seus tres germanets congelats tingui moltes ganes de viure i decideixi quedar-se enganxat al meu úter... We'll see.

2 comentaris:

onavis ha dit...

Sou valents! :-)
Espero que us vagi tot bé. Pel que entenc aquesta vegada ja només et tocaria fer la part final del procés, no?
Doncs molta sort!

Sílvia ha dit...

Molta sort en aquesta nova aventura. Ja saps que t'entenc molt bé. A mi també m'agradaria quedar-m'hi de manera natural i no tinc intenció de prendre precaucions, però amb el nostre historial, segurament farem com vosaltres. Però encara no, almenys esperaré un any i ja veurem...