Pàgines

dimarts, 9 d’octubre del 2012

Garlandes de Kirigami

Hi ha uns paquets de manualitats de la marca D.j.e.c.o. que m'encanten.
Quan els veig m'estic quatre hores mirant-me'ls i remirant-los. Només un cop vaig comprar el kit de kirigami. No té cap secret: és un conjunt de papers de colors amb les figures impreses i instruccions de per on has de doblegar i per on retallar. M'ho vaig passar pipa retallant! En acabat et donen idees de com encadenar les formes per fer les garlandes. I així les vaig penjar.



M'agrada molt com queda! Us ho recomano!

2 comentaris:

Mirashka ha dit...

que xulo! tens raó, les caixes de manualitats d'aquesta marca són una passada!

MamaModerna ha dit...

Jo no les coneixia però la teva manualitat es molt xula. Ara faré una ullada que a mi tot això també m'entrete molt