Pàgines

dimecres, 4 de desembre del 2013

I n'ha fet 4!

Amb molt de retard, escric un post sobre l'aniversari del peque.
Aquest any, altre cop, vam fer 2 celebracions amb la família (una per cada banda) i un berenar improvisat amb 4 amiguets.


Tot i que vem acabar inundats de regals (i d'aquí poc Nadal...), la cirereta del pastís va ser una gran bici vermella (amb casc a conjunt) que els meus pares es van afanyar a comprar segons els desitjos del peque.  No és de la seva talla -no hi toca de peus a terra!- per això no podem treure-li les rodetes (llàstima ja que diuen que els nens que han anat amb bici sense pedals els hi és fàcil començar a pedalejar) però ja va amunt i avall pel passadís de casa.

Pel que fa l'escola, el peque es va tornar a emportar el Guardiola juntament amb una foto de quan era bebé on també hi sortia el nino. La mestra em va dir que havíen relacionat el nino amb el de la foto.
A la tarda, va sortir molt cofoi amb la seva corona vermella i un llibret amb tot de dibuixos fets pels seus companys.

I ja són 4! Tot un homenet a casa!







4 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Felicitats al peque!
Com ho veu celebrar amb els amiguets? Tinc curiositat per saber a qu juguen els nens petits als aniversaris? Si juguen per ells mateixos o els has d'entretenir? Puja veus, aviat el baby farà 3 i vaig molt peix, hehe

cira ha dit...

Em sembla que per aquí al final també tindrem una bici amb rodetes, tot i que jo era partidaria de comprar-li una d'aquestes sense pedals...el tema és que s'ha fet molt alta i crec que les bicis sense pedals son petites per ella...

onavis ha dit...

Felicitats!!

Nosaltres la bici, també de rodetes, la demanrem als reis!

Esther ha dit...

Per molts anys!