Pàgines

dijous, 30 de gener del 2014

El bebé Guardiola

Cíclicament el peque em demana un bebé.
Suposo que deu ser perquè a l'escola, en el darrer mig any, hi ha hagut una explosió de germanet@s.
Jo no sé què respondre-li. A vegades li dic que ho tenim una mica difícil però no és una resposta gens clara. Li hauria de dir que segurament no en tindrà cap, de germanet, i jastà.
Deu ser que a mi també m'agradaria tenir-ne un.

No sé si és contradictori: m'agradaria tenir un altre fill però no vull tornar a passar per una clínica de fertilitat. Després de 4 anys sense prendre precaucions, lentament ja estic assumint que no succeirà cap miracle i que serem una família de 3.
I he de recordar-me que així ja som molt afortunats...

El peque diu que el nostre bebé és el Guardiola.
Encara dorm amb ell i quan marxa al cole li explica on va, el fica al llit i s'acomiada amb un petó.
A vegades li busca companyia i tot!

Qui no es conforma és perquè no vol!

1 comentari:

cira ha dit...

Ànims, Conxi! No tot es pot triar ni planificar tot a la vida, per desgràcia, i s'ha de viure amb el que la vida ens ofereix...però pel que fa el teu fill, segur que estarà molt bé! Jo sóc filla única (bé, fins als 20 anys que vaig tenir un germà, però quasi no compta ;) i té moltes coses bones. :)