Pàgines

dimecres, 31 de desembre del 2014

El darrer dia del 2014

Aquest 2014 no ha estat dels millors anys de la meva vida.
La veritat és que tinc ganes que s'acabi i comenci una altra volta al sol més esplendorosa.
No puc oblidar els bons moments (clar que n'hi ha hagut!) però el regust amarg de les malalties i les pèrdues em queda a la boca.
He pensat en fer algun conjur per atraure energia positiva.
Però sé que, en realitat, tots els ingredients per la pòcima són a dins meu.
Que la vida és així i que un mateix s'ha de transformar en jonc, tigre, gota d'aigua, malabarista, pop, víbora, roca, liliputiense, esparver...i el què faci falta.
Que la sort us acompanyi i us trobi amb un somriure als llavis!

Feliç 2015!!!
selfie pallasso del peque


PD: Per si un cas, m'asseguraré que tots els de casa portin roba interior vermella aquesta nit...

3 comentaris:

Esther ha dit...

Que els núvols no et tapin mai el sol bonica! Bon any.

onavis ha dit...

Espero que el 2015 sigui un any molt bo per vosaltres, segur que sí! Una abraçada!

Unknown ha dit...

Segur que el 2015 serà millor :) Molt bon any maca! Un peto!