Pàgines

dissabte, 17 de gener del 2009

F_I_S_H ok

El dia 7 cap a Fecu n med. La sala d'espera estava més concorreguda que en d'altres ocasions.
Jo jugava a endevinar quines parelles eren novates i en quina part del procès es trobaven les altres.
Després d'una espera considerable, ens van fer entrar.

El Dr. Sa u ra ens diu que els resultats de la FISH són bons: els bitxitus del meu home tenen cromosomes X, Y, 13, 18 i 21 correctes. Ell va respirar fondo. A mi em va fer gràcia saber que feia un 48,8% de nenes i un 51,04% de nens.

Després d'això, el Dr. em va donar el document que havia de presentar a la SS per fer passar els medicaments de l'hormonació. Ens va donar una capsa de Pu re gon amb DVd d'instruccions i pistola-pen per les injeccions.
I vem quedar per al cap de 14 dies per fer la primera eco dels meus ouets.