Pàgines

dijous, 12 de febrer del 2009

Més seguiment

Dilluns vem tornar cap a la clínica i em va visitar la Dra Ce la des, una dona molt correcta que ens va causar bona impressió.
Va comptar i mesurar uns 10 òvuls, no va variar la medicació -0,1 de Pro crin i 250 unitats de Pur egon fins la propera visita- i ja ens va parlar de l'extracció per començaments de la setmana vinent.
Ojalà ja hi fos! Estic impacient...
Així que demà divendres, com que no treballo, m'encaminaré tranquil·lament cap a Gra no llers, em faré l'anàlisi de sang de rigor (per veure estradiol), aniré a esmorzar i tornaré per a què hi facin una ullada allà dins. Espero que gaudeixin del paisatge!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Encara q és quasi impossible, no et presionis taant dona!!
Tot i la enorme il·lusió q et pugui fer no pots condicionar la teva Felicitat en un objectiu tan concret, disfruta del camí, el projecte és un complement més!!
Ja t'ho dius tu repetint-te q ets una noia amb sort!!
Però com s'ha de fer per no afectar-se pel q saps q no et fa bo??
Jo no parlo molt be, però segur q a programa de l'ofici de viure hi ha algun tema q et pot ajudar, segur!!
http://www.catradio.cat/pcatradio/crItem.jsp?seccio=programa&idint=1038
i sinó esta en els capitols d'akesta temporada busca en els de l'anterior!!
Ha rebut el premi Sant Jordi al millor programa de radio!! merescudiiisim!!
Animus!!