Pàgines

dijous, 10 de setembre del 2009

7ena visita

Altre cop a la consulta. Aquesta vegada m'han passat relativament ràpides les 5 setmanes.
Ja estic de 31 i porto una síndria mitjana incorporada al meu abdomen.
No m'he engreixat gaire respecte la darrera visita (em porto bé!!) i no em diu res de règim.

Com li comento que de vegades quan sec em noto incómoda i com si el nen apretés cap abaix, abans de l'ecografia el Dr em fa un tacte.
"El coll de la matriu està tancat i el nen hi apreta una mica amb el cap. Però tot està correcte, no et preocupis".

I tot seguit, el vem tornar a veure.
Com ha crescut!!!! Se li veia un caparró enorme!! Altre cop estava mirant cap endins (cap a la mama!) i entre això i que ja no es veia sencer a la pantalleta doncs ens va saber una mica a poc.
I a la foto que ens va imprimir, nosaltres no hi veiem res...

Però en directe li vem veure perfectament el cor bategar (165 batecs per minut), l'estómac ple de líquid amniòtic, el femur, la columna...
Li vaig demanar com ho veia d'espai (la meva gran obsessió) i va dir que bé.
Després em va dir que probablement se m'adelantarà perquè la matriu és un xic més petita del normal i que evités esforços.
També em va receptar unes pastilles de ferro perquè el darrer cop estava baixa i van bé pel part. I entre la setmana 32 i 34 m'he de fer els anàlisis del 3er trimestre.
I que no em preocupi que tot va bé, que em veu "astupenda" i fins el 2 d'octubre.