Pàgines

dilluns, 21 de setembre del 2009

Aquagym!

Fa dues setmanes que vaig començar amb l'Aquagym per prenyadetes i de moment m'agrada.

La piscina és petitona, l'aigua a 33º i no som gaires dones (5 i 7 a les darreres classes).
El primer dia amb un exercici em va agafar un mal gest al nervi de la cuixa (tipus ciàtica) però no va anar a més. La següent setmana vaig escalfar més bé les cames i no vaig tenir cap problema.
No sé si serà psicològic però l'endemà de la classe em trobo més lleugera i activa!
Això sí, no has de tenir pressa per res. Entrem tard a la piscina i sortim tranquil·lament. I pel que sembla aquesta és la filosofia del centre. Un cop ho he aprés em sembla molt bé perquè , ben mirat, no tinc cap pressa...

El preu és 47 euros/mes però també has de pagar una matrícula de 65 euros on t'entren una dotzena de xerrades "d'educació maternal" amb la llevadora del centre. Hem anat a tres xerrades i estan molt bé. Primera perquè et trobes amb més parelles de futurs pares "primípars"amb els mateixos dubtes i preocupacions que tu. Segona perquè la llevadora té molta gràcia parlant i et va explicant les coses amb rigor però ironia.
A més a més tinc la sort de tenir una amiga embarassada i anar-hi plegades. Vulguis o no, una per l'altra ens donem suport i ànims!

Avui tindré doble sessió: a les 15:30 classes de preparació al part al CAP del meu poble i a les 19:30 l'aquagym a ciutat. Aquesta nit potser fins i tot i somniaré, amb prenyades !!!