Pàgines

dilluns, 5 d’octubre del 2009

8ena visita

Divendres vem tornar a veure el Marc.
Una setmana abans vem passar per la consulta a ensenyar-li els anàlisis del 3er Trim. Tot estava correcte però com seguia una mica baixa de ferro em va doblar la dosi de Tardyferon.

Aquest cop, abans de l'ecografia em van prendre mostres de flux (pels dos orificis...) per portar-les a analitzar i veure si hi tinc l'estreptococ B. Em va dir que el 8% de les dones ho tenen però a la web les estadísitiques són diferents. A veure què diu el resultat. En qualsevol cas, s'ha de saber per no tenir problemes al part.

Després em va posar la gelatina a la panxa i vem veure el nen de 34.4 setmanes.
Ara ja és bastant gran i està tan abaix que només li veiem el crani per dalt: el tio ja té el nas cap la sortida! Li vem veure el cor com bategava, el femur, les costelles...però tampoc no tenim foto aquesta vegada.
La màquina va calcular que feia 2270 g i el metge va dir que estava creixent molt bé (però no vem pensar a demanar-li quants cms feia).
En acabat em va fer un tacte i ens va dir que tenia el coll de la matriu ben tancat però que el nen l'estava apretant.

Em va recomanar vida tranquil·la (la que faig!) durant 10 dies per tal d'arribar a la setmana 37. Li vaig demanar permís per seguir anant a Aquagym i me'l va donar però dient-me que no forcés gens.
Que si em venien contraccions potser ja començaria el part!!!
I em va donar hora pel 23 d'octubre per fer la prova de les "corretges"

En sortir vaig assimilar que potser a final d'aquest mes ja coneixerem el nostre fill....Què fort, seré mama!!!