Pàgines

dimarts, 25 de maig del 2010

La denteta

Va ser fer 6mesets i semblar que m'havien canviat el peque.


Només volia estar agafat, es despertava desconsolat a la nit, no volia xumet, només s'adormia als braços...
Fins que ens vam adonar que li explotava una denteta del davant, la inferior esquerra. Qué mono!

Com s'esqueia revisió al pediatra, ens va donar anicets (chamomilla vulgaris) per calmar-li el dolor (3 al matí i 3 al vespre). Els vaig comprar però encara no els hi he donat perquè no ha tornat a repetir-se els episodis. Ara potser sembla que babeja més i es posa més coses a la boca però ja portava fent-ho feia mesos (i els parents no paraven de repetir que li devien sortir les dents).

I així estem, amb un bebé mossegador i mejapurés donant guerra!

1 comentari:

onavis ha dit...

Així que ja té una dent.. Molt bé!
La meva encara és una desdentegada. I em passa com a tú, tinc parents que des de fa quatre mesos que sempre em diuen que estan molt a punt de sortir-li...
Ara suposo que ja no falta gaire.
Tot arriba, es van fent grans!

Onavis