Pàgines

dijous, 6 de maig del 2010

Mató al pit

Des de fa dues setmanes tinc certs problemes amb el pit esquerre.

No sé si serà qüestió de nervis (problemes familiars) però m'hi trobo bultets durs, una mica de mató diguéssim.
Dimecres passat em vaig espantar en adonar-me'n i vaig trucar al meu ginecòleg i a la llevadora
Em van receptar un ibuprofeno, escalfor, massatges i buidatge del pit amb el tirallets.
Com que estava anguniosa, a la tarda li vaig anar a ensenyar a l'Alba i em va descartar una mastitis perquè el pit no estava ni vermell ni calent.
Vaig començar per l'esquerre a totes les tomes i l'endemà vaig donar efusivament les gràcies al meu peque per haver-se cruspit tot el mató.
Aquesta setmana igual però en menor mesura, potser només un conducte i prou.
Des d'aquell dia també em noto diferent el mugró, més sensible i quan el nen mama em molesta una mica (però és suportable).
Em sobta molt que després de 6 mesos em passi això!!!
Potser és que ara fabrico més llet i se m'han col·lapsat una mica les instal·lacions...