Pàgines

dijous, 26 d’agost del 2010

La tieta

La meva regla ha estat sempre tan impuntual com jo. Bé, potser una mica més!

I la meva síndrome pre-menstrual us asseguro que sí que existeix i literalment estic que mossego durant uns dies.
Per això, d'una banda, no la trobava gens a faltar. Però per l'altra, tenia ganes de tornar a ser jo, no sé si m'enteneu...

Aquí poso una petita crònica de la meva tia maria per recordar-ho en futures ocasions:
  • Pareixo el 9 de novembre i tinc loquis lleus un parell de setmanes, si arriba.
  • Petita pèrdua el 27 de desembre (la quarentena!?Va coincidir amb el ginecòleg!).
  • Finalment, 16 de juliol(aniversari del cunyat) arriba amb abundant i esplendorosa.
  • I al cap de 37 (!) dies, ja la tornem a tenir aquí, també a l'estil Fontana di Trevi.
Ja ho havien comentat d'altres mares d'En are que la seva tornada els havia sorprès per espectacularitat i jo ara ho ratifico.
Com diria la Shanaya Twain: "Man, I feel like a woman!"