Pàgines

dilluns, 1 d’agost del 2011

La vida és un regal

Doncs ens va tocar la porta equivocada: la bombolleta va decidir no quedar-se amb nosaltres.

Onze dies després de la transfer, aquest matí m'he quedat com petrificada al lavabo, sense acabar-m'ho de creure: m'havia vingut la regla.

Ens ho hem pres molt bé, millor que la darrera vegada, quan tot va acabar abans de començar.

Estic convençuda que l'embrió es va enganxar quan tocava perquè durant uns dies vaig tenir mal de panxa i de pits...però després la cosa va anar a la baixa. Manteníem esperances, clar...

Però, com l'altra vegada, penso que he d'estar agraïda pel que tinc: salut, família meravellosa, feina...

I no he d'oblidar que la vida, malgrat tot, la vida és un regal.

(Adelantem les vacances. Petonets per tot@s. Ens veiem a la tornada!)

8 comentaris:

Mirashka ha dit...

Noia, espera, no serà el primer cas de "regla" i embaràs. De totes maneres, bones vacances, descansa i a disfrutar del que tens, que és molt, moltíssim!!! Un petonàs!

Sol Solet ha dit...

Molts ànims guapa!! BONES VACANCES!

Sílvia ha dit...

gaudeix de les vacances i passat'ho molt bé amb la teva família. El que hagi de venir, ja vindrà

onavis ha dit...

Ostres, quina decepció.
Igualment, molt ànims i ja arribarà el moment!
Bones vacances!

Erna ha dit...

El títol del teu blog m´ha enganxat i al final he arribat fins aqui, sento molt que la bombolleta no hagi volgut quedar, però segur que es per que ha d´arribar una molt especial :)

MamaModerna ha dit...

Avui sóc jo la que t'admira en a tu.
Bones vacances bonica!

Esther ha dit...

Molt bona frase! Una abraçada i a gaudir les vacances.

morgane ha dit...

Em sap molt de greu. Sé qué és voler tenir un altre fill i no aconseguir-ho, però no et rendeixis si és el que vols. Ànims!!