Pàgines

dijous, 17 de maig del 2012

La Vella/Bella escola

No he explicat encara res sobre l'escola de l'any vinent: potser perquè no hem tingut ni dubtes ni problemes!

Al poble hi ha dues escoles: una de concertada i una de pública.  I el peque anirà a la meva "vella" escola on hem anat tota la família: la meva germana,  la meva mare, els meus avis... O sigui, la pública.

A la jornada de portes obertes ens van dir que pels naixements censats del 2009 (uns 50) esperaven una matrícula d'uns 30 nens.

A l'hora de la veritat se n'han preinscrit 40!!
En saber-ho, vaig desil·lusionar-me una mica perquè no és el mateix tenir 15 nens per classe a tenir-ne 20. Però ara, havent-ho rumiat, potser fins i tot és millor ja que d'aquesta manera estan assegurades les dues línies per tota l'educació primària (i el departament no tindrà intencions d'ajuntar classes - us recordo que amenacen amb ratios d'un màxim de 35 alumnes per classe-).

Suposo que ha pesat la crisi entre els pares (la concertada cobra uns 60€/mes) i les fantabuloses instal·lacions que estrenaran els nostres nens (però que encara estan construint...). La directora va dir que era optimista, no sé si ens va vendre la moto. El que puc assegurar és que hi treballen perquè cada dia passem pel davant de camí a la guarde.

La meva vella escola quedarà molt bella, de veritat que l'han remodeladaconservant l'edifici històric i afegint un edifici pels pàrvuls i un gimnàs espectacular...
(continuarà)


3 comentaris:

Mirashka ha dit...

Tu com jo, poques opcions = menys dubtes a l'hora de triar escola. Les meves filles van en classes de 20 i el mínim a l'escola crec que són els de P5 que són 19. De fet quan menys millor, però si són massa pocs em va dir una mare que també és mestra que limita una mica i que 20 és un nombre que està molt bé: són prous per treballar i pocs com perque l'atenció pugui ser "personalitzada".

Una abraçada!

MamaModerna ha dit...

Els teus avis van anar a aquesta escola?!?! Doncs sí que té història :-)

Anònim ha dit...

També penso com la Mirashka: a menys opcions, menys dubtes! i segur que l'escola tot i ser vella quedarà molt bella ;)