Pàgines

divendres, 22 de juny del 2012

La graduació

Divendres passat vem tenir la "graduació" del peque.

L'AMPA del centre s'ho va currar i va muntar una festa ben maca. Les tres classes de P2 van pujar a l'escenari on els van posar uns birrets i els van entregar unes orles.  I després uns pallasos van fer el seu show: titelles, cançons, bombolles de sabó, jocs d'aigua, figures amb globus...

A casa ja li havia explicat al peque que anàvem a una festa, que hi hauria molta gent i molts nens i que segurament li posarien un barret. "Barret no!"-em deia. "Bueno, doncs els hi dius que no el vols i ja està".
Quan vem arribar, va fer el trenet amb els seus companys la mar de content però un cop assegut, a poc a poc va anar enfosquint-se i quan va veure els birrets ja va esclatar en plors. El vem mig consolar i quan va pujar a l'escenari no plorava però es va arrapar desesperat a les cames de la profe i no va deixar que li posessin res al cap. I no va ser pas l'únic de la classe. N'hi havia 3 més que ploraven com magdalenes!

Estic comprovant que al meu fill no li agraden les aglomeracions ni les situacions que s'escapen de la normalitat. Quan arribem a un lloc amb "mogollón" observa i diu "Marxem?".

L'actuació dels pallassos la va mirar des de la meva falda (no sigui que se m'acudís marxar!) i no va voler saber res ni de ballar ni dels jocs d'aigua .El globus-espasa sí que li va agradar (però se li va petar).

Després d'una rabieta considerable (ja no era una pregunta, era una ordre "Maarxemmmmm!!!!"), va decidir-se a pujar al castell inflable (quan gairebé el plegaven) ...i després no volia baixar!
 "Ho veus com és divertit? Un altre dia hi voldràs pujar?" , "Síiiiiiii!". Espero que se'n recordi...

Només té 2 anys i mig i espero que amb el temps perdi vergonya i aprengui a passar-s'ho bé a les festes. Segur que sí perquè el penso portar a moltes!

2 comentaris:

Esther ha dit...

El meu fill gran és igual. Recordo perfectament totes les festes de l'escola bressol on tots reien i cantaven i ell plorava a mars.

Ara sembla que ja s'anima una mica més però vaja, va a dies. Hi ha ocasions en que fins i tot em diu que s'avorreix a les festes. Aquests nens...

PD: Et vaig deixar un premi al meu bloooog!

MamaModerna ha dit...

Ja passa això, que anem a un lloc la mar de il.lusionades i resulta que als nostres fills no s'ho passen bé...no mola gens! hehe