Pàgines

diumenge, 29 de juliol del 2012

Cargolant números


Em va agradar molt aquesta activitat que crec que vaig veure al blog de l'Inma de Paramipequeconamor (l'he buscada ara i no l'he trobada...).
Així que vaig començar a de guardar els taps dels bricks de llet.
Com que dies abans havíem pintat un cartró amb el peque, el vaig aprofitar.
Amb una mica de loctite i retolador permanent ja vaig tenir-ho tot fet.



Els números li agraden molt (he d'escriure un post sobre això), i tal com suposava, cargolar i descargolar també.
Quan va veure el taulell es va entusiasmar!! "Què és això, mama?". De seguida es va llançar a manipular i un cop ho va haver entès, va relacionar els puntets de cada tap amb el número corresponent. Vem quedar els dos ben satisfets!



També passa que de vegades ho fa expressament malament i em pregunta amb aquella carona seva "que està bé...?" i m'encanta perquè ha tingut cura que cap ni un coincideixi!!!! Bitxet!


Com veieu és una activitat molt senzilla però ben xula! Us la recomano!

3 comentaris:

Euphorbia ha dit...

Hola !!!

Em sembla una idea fantàstica!
Una altra similar és amb una ouera que té 6 espais i si pot posar un gomet a la part de dins amb els números de l'u al 6, llavors el nen ha de posar cigrons o qualsevol altra cosa petita per anar omplint els espais amb el que diu el gomet...

D'altra banda, els taps tenen un munt d'aplicacions. Ara que el nostre nen comença a sumar i restar són de molta ajuda i en tenim una caixa plena.

Molts petons i una abraçada.

conxi ha dit...

Quant de temps, Euphorbia! Espero que estigueu ok.
Sí, jo també he vist activitats amb taps al web aprendiendomatematicas.com
Començaré a guardar taps i tapets de cara a fer més activitats.
Petonets!!

Mirashka ha dit...

que xulo!!!! m'ho apunto que tinc una petita calculadora humana a casa obsessionada amb els números.