Pàgines

dimarts, 30 d’abril del 2013

Nebodet@ en camí

A les vacances de SS, quan els vem anar a veure, jo em vaig ensumar alguna cosa: "Que esteu buscant un germanet?" li vaig preguntar a la meva cunyada en un moment que estàvem soles.
"No, encara no, ens hi posarem a l'estiu. De moment només prenc l'àcid fòlic".
Doncs la meva intuició era certa: estava embarassada!

L'altre dia ens truca i diu que ens ha enviat un mail, que el mirem.
"Que t'hi jugues que és una eco?".

M'alegro per ells i -com sempre- em meravello de lo fàcil que resulta embarassar-se als altres. 

El nebodet@  li toca al novembre: t'imagines que també nasqués el mateix dia que els peques? (el meu nebot i el meu fill van nèixer el 9 de novembre però amb un any de diferència).





4 comentaris:

Esther ha dit...

Enhorabona per la part que et toca maca!

cira ha dit...

Apa que si neix al mateix dia...jeje..

Sol Solet ha dit...

Felicitats! Quina casualitat això del dia!

onavis ha dit...

Enhorabona tiets!!

El novembre és un bon mes! A casa nostra la meva i la seva cosineta, una és del 10 i l'altra de l'11!
Hi ha moltes casualitats a la vida!