Pàgines

dimarts, 25 de juny del 2013

Les formigues sordes

A casa tenim declarada la guerra a les formigues.

No sé pas què ha passat però ens van començar a envair la cuina. Primer corrent pel marbre i després escalant el moble de les escombraries.

Tot i deixar la cuina cada nit ben endreçada, al matí descobriem un caminet atrafegat recorrent alguna superfície.
Ho sento per elles però és la guerra.
El meu home intenta tapar els foradets amb aquaplast (il·lús!).Tenim l'aspirador sempre a mà i la fregona a punt. El peque hi troba la gràcia al fet de xafar-les. Jo mai he volgut fer mal als animals però que em deixin en pau!!

Quan les "fu**ing ants" van allargar la seva expedició cap al passadís, vaig pensar que haviem d'adoptar mesures desesperades i vaig comprar un aparell d'ultrasons que segons el prospecte les atonta i les fa abandonar el niu.

Les nostres formigues deuen ser sordes.

Potser n'hi ha menys però amb les escabetxines que fem a diari podem haver minvat la població.
I així estem.
Poso els cubells de la basura a davant de l'aparell, esperançada. A veure si se'ls destapen les orelles i se'n van ni que sigui a casa del veí!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Uffff... ànims i.. a per elles!! (sense fer-se mal, a ser possible ;) )