Pàgines

dijous, 27 de juny del 2013

"I ara m'enfado, hum!"

Coincidint amb el final de curs, el peque ha agafat el costum de declarar als quatre vents que s'enfada.

Qualsevol excusa és bona.
"Com que no em dones xocolata, ara m'enfado, hum!", creua els braços i abaixa el cap, amb una escenificació dramàtica perfecta. El primer cop va fer gràcia i tot.

M'agradaria saber d'on treu aquestes reaccions, suposo que d'altres nens de classe o de la tele?

Sembla que va de baixa però va haver-hi uns dies que tot li servia d'excusa per enfadar-se.
Hem passat molt d'ell i quan començava una frase amb "Si no em fas/dones.....doncs llavors no vindràs a casa meva" o semblant, el parem i li diem que torni a començar, que no ens agrada que parli així sense motiu.

Qué difícil educar! Tot un repte!

1 comentari:

MamaModerna ha dit...

Pobre conxi! Hahaha
Millor riu guapa, riu i ja passarà aquesta dolça etapa