Pàgines

diumenge, 23 de febrer del 2014

Mussolets

Abans les plantes de casa meva estaven espledoroses.
Les orquídies em florien sovint, la violeta africana també, la dracaena tenia fulles brillants, i els cactus gaudien de bona salut.
Tothom m'ho deia quan venia a casa "Noia, si que tens mà per les plantes!". Però no tenia cap secret, crec només que si te'n cuides una mica, les plantes són molt agraïdes!

Des de que va néixer el peque la situació ha anat canviat.

La "cochinilla" m'ha envaït un parell d'orquídies, el taronger i alguns dels cactus.
Diuen que la majoria de plantes d'interior móren per massa aigua: crec que jo ara els hi faig passar massa set i tot.
Quan m'hi poso, acabo de bon humor, em passen bona energia! M'agrada cuidar-les, netejar les fulles i treure'n les malmeses... I llavors sento no trobar el moment.

Avui que estic de "Rodríguez", m'hi he estat una hora mimant-les.
I fins i tot he guarnit una de les orquídies malaltones amb dos mussolets de feltre -patrons per internet, no recordo de quin web-.
Un altre dia us ensenyaré el jardí de flors que li ha sortit a la dracaena...