Pàgines

dimarts, 25 de setembre del 2012

Entre B.l.a.n.e.s i C.a.d.a.q.u.é.s

Dissabte vem anar a dipositar les cendres de la Iaiato a C.a.d.a.q.u.é.s. Era una enamorada del mar i sobretot de la Costa Brava.

El viatge d'anada va estar salpicat per les 4 vomitades del peque (mai més li torno a donar un suc al cotxe, m'ha quedat clar) que semblava una font amb la facilitat que treia el líquid. Vem haver de comprar 2 samarretes perquè vam acabar els recanvis. A destacar el "Mama, dona'm la mà que et vomito" (Jo m'ho prenc en broma, li dono i no era broma).

Un cop allà, el peque, el meu nebodet, el meu cunyat i jo ens vem quedar a terra, tot passejant per la vora del mar.  A la barqueta, les cendres, els 3 nets, la seva filla i el seu gendre. El barquer va ser molt amable i fins i tot va portar una branqueta florida per llançar-la al mar. La van submergir on es fan les ofrenes a la verge del Carme, no gaire lluny de la costa.


Per sempre més la Iaiato estarà associada a un indret tan bonic com Cadaqués. Em sembla molt maco aquest punt final.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Un bon lloc per restar eternament.

Quin punt això de "dona'm la mà que et vomito" jijiji Serà que no et va avisar, pobret

cira ha dit...

Quin riure, dona'm la ma que et vomito...quina gracia. Mai haurem estat tan en contacte amb aquests fluid, oi? jeje...

Mirashka ha dit...

Buff els vòmits... la meva aquest estiu ens va fer una vomitada el cotxe que...

Molt maco un final així, i més amb la família reunida. Un adéu preciós!

Esther ha dit...

Preciós descansar per sempre a Cadaqués. Pocs llocs millors se m'acudeixen...

PD: El teu fill boníssim jaja!

conxi ha dit...

Sí sí, el peque se m'ha pixat, cagat i vomitat a sobre!! Visca l'escatologia!