Pàgines

dissabte, 19 de juliol del 2008

Per la Seguretat Social

Després d'explicar-li les penes a la meva metgessa de capçalera, em va enviar a Ginecologia del CAP B a g e s, des d'on em podrien fer algunes proves per la Seguretat Social.

Em va visitar la Dra. P i q u é i des del primer moment em va fer molt bona impressió. "I t'han estimulat els ovaris sense haver fet mirar el teu home?? Aquests homes! Fent conxorxes entre ells!!".

En un tres i no res em va fer els papers per analítiques (dies 3 i 25 del cicle), una ecografia i el seminograma per ell. Ràpid i quan em tocava del cicle, sense cap problema.


El dia de l'ecografia, una altra doctora, molt amable, li va semblar veure un teratoma (quiste) a l'ovari esquerre i també un hidrosalpinx (aigua) a la trompa esquerra. La cosa semblava complicar-se...

Com la Dra. P estava de baixa, per mirar els resultats vaig demanar hora a l'altre ginecòleg, el Dr. B a r c o.
I aquest ens va caure fatal.
Va mirar els meus anàlisis hormonals i estaven correctes.
Per l'ecografia, em va fer el volant urgent a l'hospital, per confirmar la sospita del quiste amb un aparell de millor resolució.

Però amb el seminograma del meu home em va caure l'ànim als peus: la Dra. P tenia raó i va resultar que els bitxitus del meu home són pocs i no gaire espavilats. "Vaya dos os habeis juntado!" - us juro que va exclamar. I li va aconsellar que prenguès vitamina C per estimular la producció, durant tres mesos , abans d'esmorzar.

Vaig plorar una miqueta, la veritat.


La infermera, més humana, ens va dir que ens animessim, que almenys teniem salut...

Però el tema era que a més d'ovaris ganduls haviem d'afegir espermatozoides retardats. Ni amb els dos en fem un de bó!