Pàgines

diumenge, 14 de setembre del 2008

Segona opinió

Vaig demanar hora a la clínica on van fer-li la FIV a la dona del meu cosí, la dels bessonets.
Estic parlant de l'institut M a r q u è s i més concretament de la seva sucursal a Sabadell.
L'adreça és molt cèntrica, al costadet de la Rambla. L'edifici es veu una mica tronat, les recepcionistes portaven pircings i feia una calor insoportable a la sala d'espera.
Ens van fer omplir el qüestionari i ens van fer passar amb el Dr. L ó p e z.

Li vem anar ensenyant tota la documentació que tenim recopilada: Primer jo (anàlisis d'hormones, histerosalpingografia) i després ell (seminogrames, cariotip).

Ens va dir que ell ordenava els nostres problemes de la manera següent:
1)Qualitat del sèmen
2)Hemiúter
3)Ovaris poliquístics

Ens va recomanar una visita a l'andròleg i una anàlisi més curosa dels espermatozoides.
I després ja estimulariem amb molt de "carinyu" els meus ovaris per anar de cara a una FIV amb ICSI.

És a dir, que va coincidir un 100% amb F e c u n m e d.

Ens va donar un DVD del seu institut on ho expliquen tot, tot i tot (encara no ho hem vist...) i no ens va fer pagar la visita.
En acabat, la noia dels pírcings ens va donar el pressupost: 4760 euros.
Tanto monta, monta tanto.

Ho hem parlat i ens quedarem a F e c u n m e d.
Principalment perquè tindrem la comoditat de fer algunes visites a Mnrsa i estalviar-nos uns quants kms. No sé si és prou bon motiu per això...