Pàgines

dimarts, 4 d’agost del 2009

6ena visita

A falta del meu maromo, em van acompanyar al metge les futures iaia i tieta.
Primer va mirar els anàlisis i tot estava correcte. No li va donar importància a que estiguès una mica baixa de hematies i no em va receptar prendre ferro ni res.

I després allí dins el vem tornar a veure: què maco, ell!
Estava amagadet, mirant cap a dins i movent-se tota l'estona: gratant-se l'orella, fent patadetes, estirant-se...Només es va deixar veure de perfil i el metge va dir "té el nas de la mare" però ho va dir de broma. Se li veia un ullet i jo li vaig demanar si el tenia obert o tancat i va respondre que obert.
També li va fer una foto a la seva titoleta i li va posar el nom a sobre: Marc.

De mida va segons el que li toca: pesa 940 g i mesura uns 29 cm. Jo ja he augmentat uns 6kg però ara queda la fase de més engreix així que no sé amb quants acabaré. Però tampoc em preocupa perquè sé la constitució que tinc i que a la llarga hi tornaré.

Ma mare li va xivar al Dr que jo estava preocupada (tampoc tant!) i ell li va dir: "Fa bé de dir-m'ho" i em va fer una mica de teràpia: va assegurar que tot anava bé i que no em preocupés.

Després li vaig passar la meva llista de preguntes i fins d'aquí a 5 setmanes au revoir.