Pàgines

divendres, 7 d’agost del 2009

Més preguntes: ara la llevadora

Vaig anar al CAP del meu poble per informar-me sobre les classes de preparació al part.

La llevadora em va dir que començaran el 21 de setembre a les 15:30. Que les primeres sessions seran teòriques perquè hi ha dues noies que acaben a l'octubre i explicaran tot el tema de parir.
(Vaig pensar que aquestes noies encara els hi anava pitjor que a mi que a l'agost tothom faci vacances!).

També vaig aprofitar per fer-li algunes preguntes entre elles les virtuts de la infusió de comí. Em va respondre que si el nen havia de tenir còlics, en patiria igual.

Ja posats a contrastar informació, li vaig demanar la seva opinió sobre la crema Carreras i ella em va dir que era molt cara i que una altra de més barata també em faria igual servei. Em va donar mostre de la antiestries d'Isdin.

Després li vaig ensenyar el menú que fem a casa (ja que el meu home ha decidit cuidar-se i anar a la dietista). Li va semblar bé i em va dir que anava bé de pes i que si algun dia em venia de gust un gelat doncs que endavant (cosa que faig sense dubtar-ho!).

I per últim em va regalar dues "canastilles" de propaganda que em van fer molt il·lu d'obrir a casa: ja tinc 2 panyals per nounats, 16 tovalloletes amb aloe vera, un xumet anatòmic, una tetina, crema pel culet del peque... com mola!