Pàgines

divendres, 22 de febrer del 2013

Tocar la neu

Diuen que nevarà aquesta nit. Nosaltres vem tocar neu la setmana passada.
A uns quaranta minuts de casa tenim muntanya amb neu, així que dissabte a la tarda ens hi vem acostar.
El peque s'havia adormit al cotxe i en despertar-lo no estava gens d'humor.
El meu home se'l va posar a les espatlles i ens vem atrevir a xafar la neu que hi havia a la falda de la muntanya. Error! El meu home, amb les seves bambes de còrrer, va relliscar i va caure de genoll. I jo, impotent, vaig veure a càmera lenta com el meu fill s'apropava al terra i picava de morros a la neu gelada. Quina mala estrena amb la neu! Sang i tot! Després de plorar una estoneta i amb el nas una mica pelat, vem aconseguir passar-nos-ho bé tirant boles de neu.
La moraleja de l'aventura és que el proper cop segur que anirem ben preparats de peus, amb les botes de muntanya -que m'he de comprar- i el que calgui!

2 comentaris:

cira ha dit...

Jo no us vull fer enveja, però la setmana passada la neu ens arribava als genolls a sota casa, en plena ciutat! una de les coses de viure al nord! :) I sí, es perillós, cal anar preparat!

Mirashka ha dit...

Fas molta enveja Anna! avui no tanta perquè ha nevat però! Al decathlon tenen una mena de descansos-botes d'aigua per nens per 13 euros que van la mar de bé!